SEZNAM SLOVENSKIH KNJIŽNIH BLOGOV

To smo mi, slovenski knjižni blogerji!

Nismo literarni kritiki, zato naše zapise o prebranih knjigah razumeš. Nismo novinarji, zato v zapise ne prekopiramo le dveh citatov s platnice knjige, ampak ponudimo kaj več. Nismo influencerji v tipičnem razumevanju te nove besede, zato naših obrazov ne prepoznaš na ulici. Algoritmi nam sporočajo, da so naši IG računi dolgočasni za znoret.

Mi smo knjižni entuziasti, ki vešče pišemo in delimo na spletnih omrežjih. Smo blogerski samouki, naša publika pa so resnični bralci in kupci knjig. Ti nas doživeto spremljajo, komentirajo, všečkajo, nas pohvalijo, kaj vprašajo, a ne v takih številkah, kot jih dosežejo na spletu objavljeni selfiji s tedna restavracij.

Slovenski knjižni blogerji smo živi bralci, ki o knjigah ne pišemo šolskih obnov in ne objavljamo spoilerjev. Želimo si še več pozornosti novih sledilcev, založb, avtorjev, medijev ter drugih.

Oglejte si, kaj zmoremo na spletu postoriti za knjigo in branje, ter hvala vsem, ki nas pri tem podpirate!

Seznam slovenskih knjižnih blogerjev je oblikovan od A do Ž. Nekateri blogi za zdaj mirujejo, a imajo dragocen arhiv, drugi prav ta hip živijo svoje vrhunce.

AJDA NAKLADA

BEREM

BOOKNJIGA

BUKLA NA BUKLO

GOSPODIČNA KNJIGA

HERMIONIN LITERARNI BLOG

KNJIGOLJUBKA

KNJIŽNA POLIČKA

KNJIŽNE ČAROVNIJE

KNJIŽNI KAŽIPOT

KONTEKSTI

LITERARNA LEKARNA

NA VALOVIH VRSTIC

NEJA BERE

NEUSMILJENO BEREM

OTHERWORLD

PERIPETIJE

PESEM PTIC

PISALNICA

PREDALČKI IN NALEPKE

PRI SOFIJI

VONJ PO KNJIGAH

Če si knjižni bloger in te ni na seznamu, pa si tu želiš prebivati, mi piši na: nina.presern@guest.arnes.si.

KAJ LAHKO BRALCI, ZALOŽNIKI IN MEDIJI STORITE Z NAŠIMI OBJAVAMI?

  • Delite, všečkajte in komentirajte naše objave na svojih družbenih omrežjih. Nič drugega ne more naših objav pognati do novih bralcev.
  • Povabite nas k domišljeni promociji knjige, ki ste jo pravkar izdali. Založbe, samozaložniki, spletne knjigarne, knjižni bloger bo vašo knjigo izpostavil bolj premišljeno kot frajer resničnostnega šova z naslovnice najnovejšega tabloida.
  • Strokovnjaki, pohvalite nas, ko v javnosti govorite o sodobnih načinih spodbujanja branja – prav to učinkovito počnemo slovenski knjižni blogerji.
  • Navadni smrtniki, priporočajte nas ljudem, ki vas obkrožajo. Najlažje je, če jim pošljete e-mail s povezavo do bloga, pri čemer zapišite: “Izvoli, tole bi ti lahko bilo zelo všeč.”

Če te zanima, kako aktivno živijo slovenski knjižni profili na Instagramu, je seznam teh na voljo v highlightsih mojega profila @gospodicna_knjiga.

KOMENTARJI

  1. Hvala, ker ste. 🙂

    1. bisa, hvala za tole! 🙂

  2. “Nismo literarni kritiki, zato naše zapise o prebranih knjigah razumeš.” Huda izjava, ne ravno prijazna. Jaz literarne kritike razumem. (Pa nisem kritik.) Je nujno tolči po drugem, da se uveljaviš?

    1. Bralec, najlepša hvala za komentar. Ne, za uveljavljanje ni nujno tolči po drugem. Mislim pa, da je na področju knjižnih blogov še marsikaj sveže in je vredno premisliti, komu so namenjena besedila literarnih kritikov (bolj izobraženemu bralcu, po slogu in besedišču so pogosto zapletena in polna strokovnih poimenovanj, ki jih laik ne razume zmeraj), komu objave na knjižnih blogih – večji del publike je drugačen in jim naklonjen prav zato, ker bloger o knjigi piše v preprostejšem jeziku in slogu in jasnejši misli, komu in zakaj priporoča točno to knjigo.

  3. Doma imam dva najstniška (ne)bralca. Upirata se branju, zato iščem dobre knjige, grem v knjižnico in jih postavim na polico – v treh tednih prebereta polovico knjig. Ko enkrat začenta, ne moreta nehati. Ideje sem do danes iskala predvsem pri tebi, bukva in našla sem fajn sezname celo v naši knjižnici. Vsa realna priporočila pridejo prav.

    1. PVS, najlepša hvala za komentar. Je kakšna razlika, če gresta v knjižnico sama? Meni se zdi to še ena motivacija za branje, ko izbiraš sam, vidiš tisto, česar nekdo, ki gre zate v knjižnico, vseeno ne opaziš … Moč realnih priporočil za branje pa čutim tudi sama, kaj vse vidim na FB in IG, sčasoma začneš spoznavati bralce, njihove zapise, vtise, bralnih okus … in mu kar zaupaš.

  4. Hvala za to objavo! Prvi odstavek me je nasmejal, objava pa spomnila, da nekdo bere, kar napišem in po dolgem času sem napisala novo objavo.

    1. Kako pa se je to zgodilo? Hmm, hvala za opozorilo. Zdaj si tam!

Dodaj odgovor